Lesley Roy - Slow Goodbye(慢慢說再見)

 

Lesley Roy - Slow Goodbye(慢慢說再見)

I can read the lines on your face
我讀懂你臉上的線索
And they're telling me
它們全都在訴說
Everything I already know
我已理解的結果
Yeah
I hold you in my arms
我將你緊抱在懷裡
But you're light years away from me
卻覺得你我相隔光年的距離
Slowly sinking under, alone
我慢慢沉溺,在孤獨的深淵裡
Yeah

So I act cool
所以我佯裝灑脫
On the outside
故作輕鬆
But it's eating me alive
但內心千瘡百孔

'Cause when it comes to you
因為當你離去的時候到來
There's nothing I can do
我做什麼都已經沒有用了
I can't make you love me when you don't
我永遠無法在你不愛我的時候勉強你愛上我
I see it in your eyes
我凝望你的雙眸
I'm the compromise
明白我只能放手
No, I can't take another slow goodbye
我無法再次慢慢說再見

Sitting in the park, after dark, smoking cigarettes
坐在公園裡,在長夜盡頭,吞雲吐霧著
Biting all the black off of my nails
將指甲上的烏黑咬斷
'Cause all I ever wanted was what you took away from me
因為我曾渴望的一切,都已隨你的離去而煙消雲散
Try to make it right, but it's too late
我試著挽回什麼,但都為時已晚了

I'm a hopeless case on the inside
我的胸口只剩下絕望的空盪
And it's eating me alive
我的心已遍體鱗傷

'Cause when it comes to you
因為當你離去的時候到來
There's nothing I can do
我做什麼都已經沒有用了
I can't make you love me when you don't
我永遠無法在你不愛我的時候勉強你愛上我
I see it in your eyes
我凝望你的雙眸
I'm the compromise
明白我只能放手
No, I can't take another slow goodbye
我無法再次慢慢說再見

No
I die
我香消玉殞
A million times every time when you look me in the eye
我已死了上百萬次,在每次你注視我的時候
I die
我神形俱滅
'Cause I've heard it all before
因為我已明白了一切
The same pain
依然是如此難受
We go around and around
我們只是在互相蹉跎
But I still end up with nothing
而我依然一無所有
But heartache
只剩下刻骨銘心的心痛

'Cause when it comes to you
因為當你離去的時候到來
There's nothing I can do
我做什麼都已經沒有用了
I can't make you love me when you don't
我永遠無法在你不愛我的時候勉強你愛上我
I see it in your eyes
我凝望你的雙眸
I'm the compromise
明白我只能放手
No, I can't take another slow goodbye
我無法再次慢慢說再見

No

There's nothing I can do
我做什麼都已經沒有用了
(Nothing I can do)
(再也沒有什麼我能做的了)
I can't make you love me when you don't
我永遠無法在你不愛我的時候勉強你愛上我
I see it in your eyes
我凝望你的雙眸
I'm the compromise
明白我只能放手
No, I can't take another slow goodbye
我無法再次慢慢說再見…

 

arrow
arrow

    草壁英彥 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()