Lesley Roy - Thinking Out Loud(思緒暴走)

I've been losing my mind
我迷失了自己的心
I've been living a lie
一直活在一個謊言裡
I've been running away for so long
逃了好久好久都沒有結果
I try to put on a face
我試著戴上一副面具
And cover my heart
隱藏起自己的真心
But I'm needing it now, so bad
但很悲傷的是,此刻的我多需要它

I don't know
我不知道
How I feel
這是什麼感覺
Maybe I'm mad
也許我是瘋了吧
Or maybe I'm proud
也可能是太自傲了
Can't find the truth
找不到所謂的真理
Can't speak my mind
說不出自己的真心
Don't know what I say
語無倫次言不由衷
I'm just thinking out loud
我想我只是想太多了

Thinking out loud
我只是想太多了…

No, no I can't explain
不、我無法解釋
What's happened to me
我到底出了什麼事
I feel like I'm right and wrong
我覺得對與錯在我體內矛盾交織
Inside everything's upside down
心中的一切都在載浮載沉
Everything spinning around
全部糾纏成複雜螺旋
And it's freaking me out
讓我變得像是個怪胎

I don't know
我不知道
How I feel
這是什麼感覺
Maybe I'm mad
也許我是瘋了吧
Or maybe I'm proud
也可能是太自傲了
Can't find the truth
找不到所謂的真理
Can't speak my mind
說不出自己的真心
Don't know what I say
語無倫次言不由衷
I'm just thinking out loud
我想我只是想太多了

If only for a day
倘若有一天
I could be free
我可以釋懷這一切
I'll bet you'll feel the same
我相信你一定也能擺脫的
If you were me
如果你也曾感同身受
I'm gonna scream it out
我要聲嘶力竭地喊出口
Just let go!
放下吧!

I've been losing my mind
我迷失了自己的心
I've been living a lie
一直活在一個謊言裡
I've been running away for so long
逃了好久好久都沒有結果…

I don't know
我不知道
How I feel
這是什麼感覺
Maybe I'm mad
也許我是瘋了吧
Or maybe I'm proud
也可能是太自傲了
Can't find the truth
找不到所謂的真理
Can't speak my mind
說不出自己的真心
I don't know what I say
我語無倫次言不由衷
I'm just thinking out loud
我想我只是想太多了

Yeah, I'm thinking out loud
是啊,我只是想太多了
Thinking out loud
無法阻止思緒暴走
Can't find the truth
找不到所謂的真理
Can't speak my mind
說不出自己的真心
I don't know what I say
我不知道自己在說什麼
I'm just thinking out loud
我想我只是想太多了…

 

arrow
arrow

    草壁英彥 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()